Персонал Чернівці: резюме та пошук співробітників в Чернівцях, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Чернівцях швидко, шукаю резюме в місті Чернівці.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Чернівцях. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Чернівцях, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Чернівцях!

Резюме: Керівник (Чернівці)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Чернівці
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: мужской

Досвід роботи

    <p>Костюк Сергій Степанович</p>
    <p>Вік: 49 років <br />
    Україна, Львівська обл, м. Львів , <br /><br /></p>
    <p><strong> Професійний та </strong>досвідчений фахівець з управління в галузях сільського господарства та банківської справи . Маю чудові навики у виробничому та фінансовому менеджменті; досвід управління великими виробничими колективами та невеликими групами працівників. Розглядаю пропозиції щодо роботи управлінця у підприємствах агропромислового комплексу , зокрема пов'язаних із виробництвом та переробкою сільськогосподарської продукції, та фінансових установах.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Освіта: </strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>1988 – 1993</strong> – Львівський державний сільськогосподарський інститут. Факультет : економіка та управління в галузях АПК. Кваліфікація - економіст – організатор. Диплом з відзнакою.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Досвід роботи:</strong></p>
    <p><br /></p>
    <p>2020-2021 р.р.</p>
    <p>Приватний підприємець.<br /></p>
    <p>Вид діяльності :  Консультування сільськогосподарських виробників щодо налагодження виробничих процесів, та оптимізації використання виробничих потужностей.</p>

    <p> Здійснення фінансового аналізу діяльності підприємств, налагодження менеджменту на підприємствах.</p>
    <p> Підготовка бізнес – планів для стратегічного планування та залучення фінансових ресурсів.</p>
    <p> Постачання запилювачів, та засобів біологічного захисту рослин для виробників овочів, плодів та ягід .</p>
    <p> Роздрібна торгівля залізними виробами, будівельними матеріалами.</p>
    <p><br /></p>
    <p> 2006 – 2020 р.р.</p>
    <p><strong>Директор</strong>. Тепличний комбінат, </p>
    <p><strong>Спеціалізація підприємства:</strong> <br />
    Вирощування овочів та грибів у закритому ґрунті. </p>
    <p>Оптова та роздрібна торгівля овочами у т.ч. експортно – імпортні операції;</p>
    <p>Кількість працівників – 170 чол.<br /></p>
    <p><strong>Основні обов’язки: </strong></p>
    <ul><li>Стратегічне та оперативне планування діяльності підприємства;</li>
    <li>Керівництво колективом підприємства; </li>
    <li>Оперативний аналіз господарської діяльності підприємства; </li>
    <li>Проведення закупок обладнання, засобів виробництва, інших товаро – матеріальних цінностей , в т.ч. через проведення тендерів;</li>
    <li>Формування і управління політикою по продажах продукції, аналіз стану ринків; </li>
    <li>Розробка маркетингової стратегії, залучення покупців, проведення переговорів.</li>
    <li>Загальний нагляд за підприємством (дотримання норм податкового, екологічного законодавства; охорони праці, та трудового законодавства);</li>
    <li>Керівництво проектами по капітальному будівництву та реконструкції підприємства;</li>
    <li>Підбір кадрів – ІТП, та фінансова господарської служби.<br /></li>
    <li>Результати за період роботи: <br />
    За час моєї роботи підприємство збільшило площі скляних теплиць з 2 до 7 га, побудувало котельню на твердому паливі потужністю 25 мВт , цех по вирощуванню грибів. Товарообіг збільшився у 14 раз</li>
    </ul><p>2001 - 2006 р.р.</p>
    <p><strong>Начальник відділення ПАТ "Райффайзенбанк Аваль", </strong></p>
    <p><strong>м. Сокаль, Львівськая обл.</strong></p>
    <p><strong>Спеціалізація підприємства:</strong> </p>
    <p>
    - надання банківських послуг для фізичних та юридичних осіб. <br /></p>
    <p>Кількість підлеглих – 8 чол. </p>
    <p>
    <strong>Основні обов’язки: </strong></p>
    <p>
    - стратегічне і оперативне управлення діяльністю відділення; </p>
    <p> діяльність по виконанню планових показників; </p>
    <ul><li>- організація активного залучення і якісного обслуговування клієнтів;</li></ul><ul><li>- збільшення об’єму продажу продаж банківських продуктів;</li></ul><ul><li>- контроль за роботою відділення та проведення структурного аналізу діяльності.</li></ul><p>
    <strong>Результати діяльності:</strong> <br />
    В період мої роботи відділення в рейтингу по Львівські Дирекції піднялось с 31 на 5 місце. Ресурсна база була збільшена у 25 разів.</p>
    <p><br /></p>
    <p>1999 – 2001р.р.</p>
    <p><strong>Головний бухгалтер.</strong> Сокальское УЕГГ філія ПАТ "Львівгаз", м. Сокаль.</p>
    <p><strong>Спеціалізація підприємства:</strong> <br />
    Обслуговування місцевих газопроводів, постачання газу населенню, монтажні роботи.</p>
    <p> Кількість підлеглих – 4 чол.</p>
    <p>
    <strong>Основні обов’язки:</strong> </p>
    <ul><li>організація та ведення бухгалтерського обліку ;</li></ul><ul><li>підготовка та затвердження робочого плану рахунків бух обліку підприємства;</li></ul><ul><li>своєчасна оплата податків та зборів у бюджет,та інших платежів ;</li></ul><ul><li>дотримання фінансової та касової дисципліни;<br /></li></ul><p><strong>Результати діяльності:</strong> <br />
    За період мої роботи була сформована фінансова служба підприємства (підприємство зареєстроване 11.1999), введений в дію електронний облік. </p>
    <p><br /></p>
    <p>1996 – 1999 р.р.</p>
    <p><strong>Начальник фінансово - ревізійного відділу </strong> Управління агропромислового розвитку Сокальскої РДА, м. Сокаль</p>
    <p><strong>Спеціалізація організації:</strong> <br />
    Агропромисловий відділ РДА</p>
    <p> Кількість підлеглих: 2 чол.</p>
    <p>
    <strong>Основні обов’язки: </strong></p>
    <ul><li>приймання та формування зведених звітів сільгосппідприємств району;</li></ul><ul><li>проведення тренінгів з фінансовими службами підприємств;</li></ul><ul><li>підготовка документів на державну підтримку для сільськогосподарських підприємств.<br />
    - підготовка та затвердження робочого плану рахунків бухгалтерського обліку;</li></ul><ul><li>своєчасне і точне відображення на рахунках бухгалтерського обліку господарських операцій;</li></ul><p><br /></p>
    <p>1996 – 1993 р.р.</p>
    <p><strong>Заступник директора ВАТ "ЛЬОН"</strong>, м. В. Мости</p>
    <p><strong>Спеціалізація підприємства:</strong> <br />
    Заготовка, доробка та реалізація льоноволокна, оптова та роздрібна торгівля засобами виробництва для сільськогосподарських виробників.</p>
    <p>Кількість підлеглих : 6 чол.</p>
    <p>
    <strong>Основні обов’язки: </strong></p>
    <p>- переговори с покупцями та постачальниками, підготовка угод;</p>
    <p>- організація роботи транспорту підприємства;</p>
    <p>- оформлення експортних операцій.<br />
    - контроль за фінансовою діяльністю підприємства;</p>
    <p>Суспільна робота:</p>
    <p><strong>Експертна робота та суспільна діяльність</strong></p>
    <p><br /></p>
    <p>2016 <strong>– експерт проекту: </strong>«<strong>Об’єднуймося свідомо: підвищення ефективності процесу об’єднання громад у Львівській області</strong>», проект програми ЄС «Підтримка реформи місцевого самоврядування в Україні» - проведення бюджетного аналізу місцевих громад, надання рекомендацій щодо розробки планів розвитку та фінансування цих проектів.</p>
    <p><br /></p>
    <p>2016 – <strong>експерт з розвитку підприємництва та місцевих громад Сокальської Агенції регіонального розвитку - </strong>практична допомога підприємцям, установам, організаціям, органам місцевого самоврядування з питань підготовки програм, інвестиційних проектів, стратегій місцевого розвитку. </p>
    <p><br /></p>
    <p>2010 – 2015 <strong>депутат Сокальської районної ради, голова постійної комісії з питань бюджету, фінансів та розвитку територій</strong>. Формування районного бюджету , аналіз факторів впливу на доходи та видатки місцевого бюджету, аналіз виконання бюджету, підготовка загально районних бюджетних програм, програми соціально – економічного розвитку.</p>
    <p><br /></p>
    <p>2009 - <strong>експерт проекту: «Трансфер досвіду з Любельського воєводства для Сокальщини, в сфері енергозберігаючих технологій».</strong> Підвищеня рівня знань фермерів, керівників агроформувань, підприємців на тему енергозберігаючих технологій.</p>
    <p>2008 - <strong>DFID</strong><strong> Міністерство Міжнародного Розвитку Великобританії</strong> - експерт з розробки Стратегій місцевого розвитку.</p>
    <p><br /></p>
    <p>2008 – <strong>експерт з фінансування</strong> при створенні Сокальського фонду підтримки підприємництва для надання кредитів підприємцям.</p>
    <p><br /></p>
    <p>2005 – <strong>засновник ГО Сокальська Агенція регіонального розвитку</strong> - координація, розробка та реалізація проектів та програм направлених на розвиток регіону..</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Навчання</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>2006</strong> – участь в навчальному курсі «Школа менеджерів» у Вищій школі менеджменту і управління міста Замость</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>2004</strong> – учасник навчального курсу «Фінансові аспекти функціонування малих та середніх підприємств».</p>
    <p><strong>2000-2001</strong> – учасник курсів «Академія Місцевого Розвитку» (Варшава, Київ)</p>
    <p><strong><br /></strong><strong>Особисті якості</strong><strong>:</strong></p>
    <ul><li>цілеспрямованість у досягненні визначених цілей; </li>
    <li>організаторські здібності; </li>
    <li>здатність до швидкого навчання, вміння навчати інших; </li>
    <li>стресо стійкість у конфліктних та нестандартних ситуаціях; </li>
    <li>добросовісне виконання поставлених задач, орієнтація на результат; </li>
    <li>навики ведення переговорів с клієнтами; </li>
    <li>уміння організовувати людей на виконання поставлених задач; </li>
    <li>здатність самостійно приймати рішення; </li>
    </ul><p><strong>Навички і вміння:</strong></p>
    <ul><li>організація та проведення нарад / переговорів / суспільних подій</li>
    <li>зв'язки з інвесторами / донорських організацій / важливих партнерів.</li>
    <li>проведення співбесіди з кандидатами для працевлаштування</li>
    <li>спілкування з громадськістю , в командах, чи за допомогою електронних засобів масової інформації.</li>
    <li>відмінні презентаційні, та переговорні навички;</li>
    <li> організована, динамічна; відмінні навички планування з великою увагою до деталей і вмінням розставляти пріоритети в роботі.</li>
    <li>Комунікабельний, активний, працюю над собою, швидко засвоюю нові сфери діяльності, постійно підвищую свій професійний рівень, працюю на результат.</li>
    </ul><p><strong>Мови</strong> – українська, російська, польська вільно володію, англійська робочий рівень володіння. </p>
    <p><strong>Вільно володію ПК</strong>, працюю з програмним забезпеченням Microsoft Office, іншими офісними програмами, 1С бухгалтерія.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Додаткова інформація</strong>:</p>
    <p>
    - водійські права категорії “В”, стаж водіння – 25 років; <br />
    - наявність закордонного паспорта; </p>
    <p><strong>Сімейний стан</strong><strong>
    :</strong></p>
    <p>- Одружений , двоє дітей.</p>
    <p></p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: