Персонал Чернівці: резюме та пошук співробітників в Чернівцях, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Чернівцях швидко, шукаю резюме в місті Чернівці.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Чернівцях. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Чернівцях, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Чернівцях!

Резюме: Диспетчер на вхідні дзвінки. Оператор ПК (Чернівці)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Чернівці
  • Досвід роботи: 12 рок. 9 міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: женский

Досвід роботи

  • Кур'єр "Укркур"єр" <p>Виконувала обов'язки кур'єра, доставляла посилки та листування клієнтам у визначений термін. Ефективно планувала маршрути для оптимального розподілу доставки. Забезпечувала високий рівень сервісу та задоволення клієнтів швидкістю та точністю доставки. Досягала високої швидкості виконання обов'язків та уникала затримок у доставці.</p>
    <p></p>
  • Пакувальниця КЮФ "Максаліна" <p>Упродовж роботи пакувальницею відповідала за ефективне та точне упакування продукції згідно вимог. Забезпечувала високу якість пакування, дотримуючись всіх стандартів безпеки та гігієни. Ефективно співпрацювала з командою для досягнення високих показників продуктивності. Активно долучалась до вдосконалення процесів пакування для підвищення ефективності роботи.• Упаковка товарів та продукції</p>
    <p>• Ведення записів про кількість упакованої продукції</p>
    <p>• Дотримання стандартів якості упаковки</p>
  • Медичний реєстратор "Медико-соціальний центр" <p>У мої обов'язки як медичного реєстратора входило прийом пацієнтів, прийом вхідних дзвінків, консультація відвідувачів. Я успішно вирішувала конфліктні ситуації та ефективно спілкувався з пацієнтами. Мої зусилля сприяли покращенню швидкості обробки даних та зменшенню часу очікування пацієнтів. Маю досвід і здатність працювати в напруженій атмосфері.</p>
  • Продавець ЧП" Железняк" <p>У мої обов'язки як продавця входило активне консультування клієнтів з питань товарів, здійснення продажів і обробка платежів. Я відповідала за підтримання чистоти та порядку на робочому місці. Мої зусилля спрямовувалися на підвищення рівня задоволеності клієнтів. Я мала можливість розвивати навички в області продажів та встановлювати позитивні відносини з покупцями.</p>
    <p><br /></p>
  • Диспетчер ТОВ "РЕАЛ" <p>• Забезпечення дотримання графіків та маршрутів</p>
    <p>• Обробка надзвичайних ситуацій у дорозі</p>
    <p>• Складання графіків роботи</p>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: