Персонал Чернівці: резюме та пошук співробітників в Чернівцях, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Чернівцях швидко, шукаю резюме в місті Чернівці.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Чернівцях. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Чернівцях, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Чернівцях!

Резюме: Адміністративний супровод Менеджмент проектів (Чернівці)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Чернівці
  • Досвід роботи: 12 рок. 0 міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

  • Засновник студіЇ «See You» <p>Організація бізнесу з нуля , робота з персоналом і клієнтами .<br />Досягнення: відкрила студію краси , сформувала команду з 5 осіб , залучила перших постійних клієнтів .<br />• Планування та організація своєї роботи<br />• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості<br />• Постійне навчання та розвиток професійних навичок<br />• Адаптація до нових умов роботи<br />• Дотримання корпоративної культури та цінностей</p>
  • Спеціаліст з обслуговування юридичних осіб UKRSIBBANK BNP Paribas Group <p>Знання нормативних документів НБУ. Робота з юридичними особами середнього та малого бізнеса. Залучення клієнтів, продаж банківских продуктів. Ведення переговорів з директорами великих компаній . Обслуговування ТОП-менеджерів компаній.. Організація операційної роботи відділення ( готівкові і б расчеты безготівкові розрахунки по рахункам корпоративних клієнтів), операційне супроводження операцій, ведення информації в автоматизовану систему банка на основі первинних документів. .,</p>
  • Проваідний спеціаліст по обслуговуванню юридичних осіб ПАО «ОТП БАНК» <p>Знання нормативних документів НБУ. Робота с юридичними особами. Залучення клієнтів, продажа</p>
    <p>банківських продуктів, а саме: тарифні пакети по відкриттю рахунків, депозитні продукти, оформлення</p>
    <p>овердрафтів, зарплатно – карточні проекти, встановлення клієнт-банка, корпоративні картки. Організація</p>
    <p>операційної роботи відділення ( готівкові і безготівкові розрахунки по рахункам корпоративних клієнтів),</p>
    <p>операційне супроводження операцій, ведення інформації в автоматизовану систему банка на підставі первинних</p>
    <p>документів. Робота с валютними операціями з юридичними особами, продаж , купівля , розподіл валюти,</p>
    <p>відправка валютних платіжних доручень . Відкриття і супроводження поточних , депозитних, корпоративних,</p>
    <p>накопичувальних рахунків юридичних осіб, консультація по всім видам .</p>
    <p>Банківської продукції</p>
  • Старший спеціаліст з операційної діяльності АТ «УКРСИББАНК» <p>Знання нормативних документів НБУ, організація операційної роботи відділення ( готівкові і</p>
    <p>безготівкові розрахунки по рахункам клієнтів), операційне супроводження операцій, ведення інформації в</p>
    <p>автоматизованусистему банка на основі первинних документів, превинний валютний контроль операцій физ. Та</p>
    <p>юр. осіб резидентів/нерезидентів, сопроводження пенсійних і соціальних рахунків фіз. осіб, формування</p>
    <p>прибуткових та видаткових касових і меморіальних документів відділення, контроль наявності внутрішніх</p>
    <p>документів банку, відкриття і супроводження рахунків юридичних осіб, робота із системами відділеного</p>
    <p>доступу (Клієнт-Банк, iBankвідкриття і супроводження поточних, депозитних , карткових, накопичувальних</p>
    <p>рахунків фізичних осіб, консультація по всім видам банківської продукції, супроводження видач кредита під час</p>
    <p>угод, оформлення овердрафтів на карти, супроводження зарплатно-карткових проектіов ,касові операції.</p>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua


Схожі резюме на роботу: Адміністративний супровод Менеджмент проектів







Jobs.ua рекомендує переглянути: